183,964 +187579 -3615
Kudos
#185 (Top 0.0579%)
| Kudos/dag | 29.74 |
| Kudos/reaguursel | 31.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4121 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
183,964 +187579 -3615
Kudos
#185 (Top 0.0579%)
| Kudos/dag | 29.74 |
| Kudos/reaguursel | 31.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4121 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
5,755
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.93 |
| Topreaguursels | 46 |
| Woorden per reaguursel | 21.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 39 |
| Aantal x weggejorist | 53 |
| Geregistreerd op | 08-09-2008 |
| Eerste reactie op | 18-07-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-23 21:23:39 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Hij had ook langzamer in kunnen halen, maar dat was onnodig linksplakken geweest.
0 kudos 2026-06-23 09:56:15 op Perfectie
En mijn bijl.
12 kudos 2026-06-22 13:51:08 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Gewoon bij de volgende moshpit roepen dat alles met een migratieachtergrond op moet rotten Sophie. Kan best als je het maar 1 keer doet begrijp ik. Of ben je dan trots op het land, als we dat afkeuren?
63 kudos 2026-06-21 12:08:46 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Zit er ooit iemand op te wachten dat 3 gasten op motoren met kabaal langs komen scheuren?
12 kudos 2026-06-21 12:01:40 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Je hebt deze video weet ik hoe lang bekeken bij het bewerken, maar geen moment kwam het in je op dat je zelf ook als een mongool rijdt?
-3 kudos 2026-06-17 17:07:13 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Ik wil een keer Gina met die patholoog van laatst zien. Volgens mij kunnen we dan echt lachen
6 kudos 2026-06-17 14:20:38 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Als ik een paar ton kan verdienen door elke paar jaar hetzelfde liedje te zingen dan heb ik binnen een minuut een microfoon in mijn handen.
0 kudos 2026-06-15 20:13:41 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
@clitlikker | 15-06-26 | 19:49: Als jij een inbreker compleet total loss ramt dan krijg je van mij een bos bloemen. Als een inbreker jou compleet total loss beukt dan is opnieuw die inbreker de eikel.
7 kudos 2026-06-15 19:45:13 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
He bah, wat vervelend. Hopelijk kunnen je collega's wel gewoon weer wat burgers vermoorden vannacht.
7 kudos 2026-06-15 19:39:33 op Alle voertuigen mee terug bij pech
Is de grap nou echt dat er speelgoed op die aanhanger staat? Ik kom niet meer bij
-5 kudos 2026-06-15 17:04:47 op Wat klopt hier niet?
Hoe kan je dit nou zo aanleggen en niet even je baas aan zijn mouw trekken om te zeggen dat dit niet goed is?
-1 kudos 2026-06-15 11:37:19 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Het is tegenwoordig een stuk makkelijker om de begrenzing snel weer aan te zetten. De prop zet je niet snel weer terug in je uitlaat als de agent al voor je neus staat
61 kudos 2026-06-15 11:35:47 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
De FIFA onderzoekt momenteel of JaqueBalzak op een extreemrechtse basisschool zat
-2 kudos 2026-06-15 11:20:58 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
(bedankt) voor je (goede) bijdrage
9 kudos 2026-06-14 19:06:55 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Ik krijg toch zo'n jeuk van dat geklaag op deugen
-1 kudos 2026-06-14 19:03:45 op Van links naar rechts in Dallas!
@ikbenaf | 14-06-26 | 18:40: Nee ze spelen thuis in de Arena
0 kudos 2026-06-13 21:48:54 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Waarom zou een beveiligingscamera bakfietsles geven
28 kudos 2026-06-13 18:27:09 op Faalhaaskarma
In jouw geval even wat extra rijlessen nemen
-1 kudos 2026-06-13 15:17:23 op Slechtste streakert ooit
Als ze waren getraind door Jo Bonten dan had niemand het gewaagd het velt op te rennen
8 kudos 2026-06-12 19:27:22 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Je zou ook lekker in het oranje kunnen gaan en mee doen met de feestende massa, maar nee. Het zal ook een keertje niet.
-1 kudos 2026-06-12 11:38:08 op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Ik wist niet dat Badr Hari ook een reaguurder was
-2 kudos 2026-06-12 09:10:18 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Dan moet je snel zijn voor ilovefatchicks er lucht van krijgt
0 kudos 2026-06-11 20:36:13 op Al me dierbare persoonen
Scheve neus, scheef oog en het gebit van Tuco Salamanca
9 kudos 2026-06-11 16:29:56 op Jaaa geslaagd!
Ik kies voor de laatste optie
13 kudos 2026-06-11 15:55:10 op Hangjeugd in mijn portiek
Voor het eerst dat een POV video een keer echt POV is, klopt het weer niet
5 kudos 2026-06-11 12:31:57 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Christus te paard, wat schalt er uit mijn speakers?
1 kudos 2026-06-11 12:28:03 op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Het zou die hoge prijzen wel verklaren. Hoe anders kan Infantino Ben en Ruurd betalen?
27 kudos 2026-06-11 11:52:46 op Zo kun je ook uitvoegen
En natuurlijk gaat deze clown richting Almere
23 kudos 2026-06-11 11:32:53 op Verwarrende man op de weg
Verwarrende titel onder filmpje over verwarde man
4 kudos 2026-06-11 10:29:50 op Knicksfan mept agent neer
Je wil het niet goedpraten en het eerste wat je doet is het goedpraten
-3 kudos 2026-05-29 13:58:50 op Er is ruimte voor salarisonderhandelingen
Voor minder dan 3.857.019 per maand doe ik het niet
38 kudos 2026-05-28 21:48:10 op D*cks out for Harambe
Ik lees het niet terug in de huisregels, maar mag het woord dick niet worden gebruikt? Dit is toch geen peuterspeelzaal?
1 kudos 2026-05-28 21:42:58 op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Reaguurders aller landen, verenigt u!
55 kudos 2026-05-28 21:40:55 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Waarom moet dit in het Engels?
-4 kudos 2026-05-27 17:25:05 op Jarige Manon en droge Sjoerd bij DumpertReeten!
Nodig die patholoog een keer uit! En dan moeten we Gina ernaast zetten, want die twee kunnen volgens mij slap ouwehoeren tot je een ons weegt
6 kudos 2026-05-27 17:21:28 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Is goed, maar wees ook een vent. Reageer hier over 5 jaar nog een keer en zeg dan dat we communistisch zijn. We hebben echt het beste systeem ter wereld hier, iedereen mag meedenken en meepraten, en jij komt hier de boel verzieken met je fantasie.
-28 kudos 2026-05-27 17:06:50 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Jezus Christus, wat is de FvD toch een kutpartij geworden. Elke maand weer denk je dat ze niet lager kunnen zakken en dan komt dit voorbij.
1 kudos 2026-05-27 17:03:58 op Selectie Nederlands elftal bekend
Dit is niet mijn winkel vriend heb je echt uit de krochten van Dumpert moeten zoeken. Toch bedankt.
10 kudos 2026-05-27 15:42:24 op Uwe hat ein neues fahrrad!
Volgens mij was deze niet van mijn opa
7 kudos 2026-05-27 15:26:11 op Zomeerhitklappersong van de zomer!
Ik wacht nog steeds op die gigantische zomerhit van Ben en Ruurd. Spotify kan rokende servers verwachten.
64 kudos 2026-05-27 15:24:52 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
HIj doet niks? Hij doet een hele boel! Die agenten hadden geen geweld hoeven gebruiken als hij inderdaad gewoon niks deed en mee zou werken. Al dat bierzuipende tuig mag je gewoon een knuppel in de nek leggen, wat krijg ik er een jeuk van
4 kudos 2026-05-27 14:59:53 op Gras maaien op z'n Japans
Vandaar dat opa even 5x laat zien dat het wel kan
9 kudos 2026-05-27 14:56:33 op De Oranjeselectie van WK2026
Echt Nederlands trots uitstralen en dan het filmpje in het Engels opnemen
22 kudos 2026-05-27 12:32:32 op Guys ik heb een idee voor de zomer man
Ik heb ook 300 euro op de bank dus daar kan ik echt vet die chickies mee impressen je weet toch gewoon die dikke auto vinden ze lauw
19 kudos 2026-05-27 12:31:30 op Rukker kan niet ritsen
Tel tot tien, even normaal doen en snap dat het verkeer geen peuterspeelzaal is. Doe even normaal man.
6 kudos 2026-05-27 12:29:41 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
We worden hier gewoon getrold toch? Je kan niet een plaat voor je kop hebben breder dan de afsluitdijk en dit soort shit zonder ironie online gooien. Ik kan er echt niet bij
11 kudos 2026-05-27 09:07:42 op Boer Hermsen pakt de snelweg
Hij haalt gelijk iemand in die onder de snelheidslimiet rijdt. Dan zie je vervolgens remlichten op de rechterbaan en niet veel later duikt die verreiker op. Waar in deze situatie had jij rechts gereden?
0 kudos 2026-05-26 21:33:40 op Verloren lammetje weer verenigen met z'n moeder
@Schraalhans | 26-05-26 | 20:50: Ik vind de muziek af doen aan de video. Graag gedaan.
19 kudos 2026-05-26 20:18:36 op Verloren lammetje weer verenigen met z'n moeder
Wat is dit filmpje toch beter geworden met die kutmuziek eronder. Oh nee wacht.
40 kudos 2026-05-26 20:17:36 op Boa huisbezoek
Ik weet niet wat je uitgespookt hebt als je 1:1 met de burgemeester afspreekt en de BOA komt als je niet komt opdagen. Maar ik steek mijn hand in het vuur dat dit geen voorbeeldburger is.